Waterlogic

Better thinking. Better water.

<< Ik wil meer zien

Vloeiende samenwerking

Water steeds weer vanuit een andere invalshoek te bekijken? Die kunst beheerst wereldspeler Waterlogic en dat maakt werken voor dit mooie bedrijf zo interessant. Door de connectie te maken met verschillende doelgroepen kan écht ingespeeld worden op de behoefte. In plaats van een opsomming aan producten op te nemen in een assortimentslijst hebben we een dynamische productguide ontwikkeld die bol staat van de beleving. Want goed begrijpen welk product voor welke situatie geschikt is, creëert makkelijker de juiste vragen. Dat maakt het leven van prospects en het sales team in de Benelux een stuk aangenamer.

Onder de vlag van Waterlogic zijn ook merken zoals BCoffee en Purezza te vinden. Door een uitgekiend samenspel van deze merken laten we Waterlogic steeds weer doelgericht commmuniceren zonder de aanwezigheid van het moederbedrijf te verliezen.

branding – copywriting – signing auto’s, sponsoring – beursdesign – brochures, leaflets, etc – productguide, sales tools – advertising