Risso

Kwalitatieve oliën voor chefs

<< Ik wil meer zien

Alles voor een goed gesmeerde klus

Een verpakkingslijn of identiteit ontwikkelen is één, het succesvol implementeren is een heel andere discipline. Maar niet één die Enzo vreemd is. Dus wanneer onze hulp wordt ingeroepen bij het verder doorontwikkelen van een verpakkingsontwerp naar een gloednieuwe verpakkingslijn, dan pakken wij die klus graag op.

Risso, quality for chefs
Nadat alle mogelijke Risso-producten in onze studio voorzien zijn van een nieuwe verpakking en al het artwork is aangeleverd bij de drukkerijen, is het tijd het merk Risso te voorzien van een herkenbare look & feel. Tijd om de balans tussen brand identity en productpromotie op scherp te zetten. De vernieuwde verpakkingen zijn de absolute heroes in alle communicatie-uitingen. Voor ondersteunende sfeervisuals is gekozen voor een combinatie van vriendelijke ogende modellen en een neutrale setting. Zo geven we subtiel de breedte in toepassingsniveau van de producten weer. Hierdoor zal zowel de foodservice-operator als de chef zich kunnen vereenzelvigen met de kwaliteit van Risso.

Summer campagne
Deze zomer verbrandt er niets meer….althans, niet met Risso in de professionele keuken. Met de ‘Start your summer without burning’ campagne zijn de nieuwe Evolution producten van Risso op succesvolle wijze geïntroduceerd in de markt. Een goed voorbeeld van hoe een duidelijk uitgezette lijn prima ruimte biedt voor een ludieke introductie met uitgekiende middelen.

brand identity – brochures, leaflets, etc – packaging – advertising – video & animatie – photography