BCoffee

Be Happy, be smart!

<< Ik wil meer zien

En zo creëer je een sterk merk

Je kunt natuurlijk de gebaande paden bewandelen als je opdrachtgever je vraagt een identiteit voor een nieuw koffieconcept in de zakelijke koffiemarkt te bedenken. Maar na een goede bak koffie besloten we het wat eigenwijzer aanpakken. In een markt die zwart ziet van aanbieders die kiezen voor het geijkte rood-bruine kleurpallet (wie kent het niet?) of de foto’s van oneindige stapels verse koffiebonen brengt de naam BCoffee direct vrolijkheid op de werkvloer. Met een eigenzinnige, krachtige uitstraling en vrolijke zinspelingen waar je altijd een glimlach van op je gezicht krijgt. De wereld in zwartwit kan wel degelijk een kleurrijk geheel opleveren. Of het nu om verpakkingen, koffiemachines, een servieslijn of communicatiemiddelen gaat… Enzo maakt de werkdag van veel Nederlanders met BCoffee een stuk vrolijker.

branding – copywriting – verpakkingsdesign –  introductiecampagne – beursdesign – brochures, leaflets – signing koffiemachines – instore campagne – advertising